prikaz prve stranice dokumenta Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. urn:nbn:hr:191:480275

Bebek, Nikolina
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Bebek, N. (2017). Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Bebek, Nikolina. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Bebek, Nikolina. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Bebek, N. (2017). 'Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Bebek N. Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

N. Bebek, "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275