Bebek, N. (2017). Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275
Bebek, Nikolina. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275
Bebek, Nikolina. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275
Bebek, N. (2017). 'Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275
Bebek N. Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275
N. Bebek, "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275