Fabijanić, M. (2017). Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158
Fabijanić, Marina. "Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158
Fabijanić, Marina. "Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158
Fabijanić, M. (2017). 'Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158
Fabijanić M. Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158
M. Fabijanić, "Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158