prikaz prve stranice dokumenta Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. urn:nbn:hr:191:586046

Končar, Aleksandra
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Končar, A. (2017). Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar, Aleksandra. "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar, Aleksandra. "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar, A. (2017). 'Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar A. Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

A. Končar, "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046