Other - Review
PROJEKT THERAPY 2.0: PODIZANJE SVJESNOSTI O POTENCIJALU INFORMACIJSKIH I KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U SAVJETOVANJU I PSIHOTERAPIJI
Psihoterapija, 31 (2017), 2; 285-286. urn:nbn:hr:184:321033

Frančišković, Tanja; Letica Crepulja, Marina; Stevanović, Aleksandra

Cite this document

Frančišković, T., Letica Crepulja, M. & Stevanović, A. (2017). PROJEKT THERAPY 2.0: PODIZANJE SVJESNOSTI O POTENCIJALU INFORMACIJSKIH I KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U SAVJETOVANJU I PSIHOTERAPIJI. Psihoterapija, 31. (2), 285-286. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:321033

Frančišković, Tanja, et al. "PROJEKT THERAPY 2.0: PODIZANJE SVJESNOSTI O POTENCIJALU INFORMACIJSKIH I KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U SAVJETOVANJU I PSIHOTERAPIJI." Psihoterapija, vol. 31, no. 2, 2017, pp. 285-286. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:321033

Frančišković, Tanja, Marina Letica Crepulja and Aleksandra Stevanović. "PROJEKT THERAPY 2.0: PODIZANJE SVJESNOSTI O POTENCIJALU INFORMACIJSKIH I KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U SAVJETOVANJU I PSIHOTERAPIJI." Psihoterapija 31, no. 2 (2017): 285-286. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:321033

Frančišković, T., Letica Crepulja, M. and Stevanović, A. (2017) 'PROJEKT THERAPY 2.0: PODIZANJE SVJESNOSTI O POTENCIJALU INFORMACIJSKIH I KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U SAVJETOVANJU I PSIHOTERAPIJI', Psihoterapija, 31(2), pp. 285-286. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:321033 (Accessed 26 April 2024)

Frančišković T, Letica Crepulja M, Stevanović A. PROJEKT THERAPY 2.0: PODIZANJE SVJESNOSTI O POTENCIJALU INFORMACIJSKIH I KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U SAVJETOVANJU I PSIHOTERAPIJI. Psihoterapija [Internet]. 2017 [cited 2024 April 26];31(2):285-286. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:321033

T. Frančišković, M. Letica Crepulja and A. Stevanović, "PROJEKT THERAPY 2.0: PODIZANJE SVJESNOSTI O POTENCIJALU INFORMACIJSKIH I KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U SAVJETOVANJU I PSIHOTERAPIJI", Psihoterapija, vol. 31, no. 2, pp. 285-286, 2017. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:321033. [Accessed: 26 April 2024]