Abstract | Na temlju dobivenih podataka i zadane konfiguracije terena izrađen je idejni projekt ceste između točaka A (205 m.n.m.) i B (244 m.n.m.). Cesta je namijenjena mješovitom prometu, lokalnog je značaja i pripada 5. kategoriji. Teren kojim cesta prolazi je brdovit, a materijal je zemljani. Projektna brzina je jednaka računskoj brzini i iznosi VP = VR = 40 km/h. Trasa je ukupne duljine 634,02 m. U horizontalnom pogledu trasa se sastoji od tri zavoja (R1 = 75 m, R2 = 55 m, i R3 = 50 m) i četiri pravaca. Na trasi ceste je postavljeno 23 stacionaža. Zbog zahtjevnog horizontalnog rasporeda niveleta je projektirana na čitavoj dužini u kontinuiranom usponu s uzdužnim nagibom s = 6,15%. Kolnik se sastoji od dva prometna traka širine špt = 2,50m, te širina bankine šb = 1,00m. Poprečni nagib kolnika u pravcu iznosi q = 2,5%, u prvom zavoju q = 4,85%, u drugom zavoju q = 6,25%, te u trećem zavoju q = 6,50%. Kolnička konstrukcija je izvedena od habajućeg sloja asfaltbetona AC 11 surf (4cm), nosivog sloja od asfaltbetona AC 22 base (8cm) i nevezanog nosivog sloja šljunka (35cm). Cijevni betonski propusti su postavljeni na stacionažama km 0+000.00 i km 0+264.72. Od stacionaža km 0+593.91 do km 0+613.97 postavljeni su potporni zidovi kojima se smanjuje duljina nasipa, a samim time i troškovi građenja. |