Golubić, A. (2011). Utjecaj Hermanove iluzije na percepciju kvalitete grafičke komunikacije (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:232152
Golubić, Ankica. "Utjecaj Hermanove iluzije na percepciju kvalitete grafičke komunikacije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:232152
Golubić, Ankica. "Utjecaj Hermanove iluzije na percepciju kvalitete grafičke komunikacije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:232152
Golubić, A. (2011). 'Utjecaj Hermanove iluzije na percepciju kvalitete grafičke komunikacije', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:232152
Golubić A. Utjecaj Hermanove iluzije na percepciju kvalitete grafičke komunikacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2011 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:232152
A. Golubić, "Utjecaj Hermanove iluzije na percepciju kvalitete grafičke komunikacije", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2011. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:232152