Todorovski, I. (2011). Utjecaj društvenih mreža na komercijalna web sjedišta (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:547296
Todorovski, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na komercijalna web sjedišta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:547296
Todorovski, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na komercijalna web sjedišta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:547296
Todorovski, I. (2011). 'Utjecaj društvenih mreža na komercijalna web sjedišta', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:547296
Todorovski I. Utjecaj društvenih mreža na komercijalna web sjedišta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2011 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:547296
I. Todorovski, "Utjecaj društvenih mreža na komercijalna web sjedišta", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2011. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:547296