master's thesis
Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2016. urn:nbn:hr:216:763659

Šokac, Tea
University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Institutional repository: Faculty of Graphic Arts Repository

Cite this document

Šokac, T. (2016). Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:763659

Šokac, Tea. "Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:763659

Šokac, Tea. "Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:763659

Šokac, T. (2016). 'Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 19 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:763659

Šokac T. Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2016 [cited 2024 December 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:763659

T. Šokac, "Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:763659