Abstract | Vizualni aspekt fotografije je u njezinoj priči, strukturi, boji i doživljaju, te stoga tu
istu vizualnu privlačnost dijeli i sa filmom. Živimo u digitalnom dobu, u dobu vrhunskih i
brzorastućih tehnologija, no sve to pokreće ono najbitnije - naš um, naša imaginacija i naša želja
za učenjem tj. želja za nečim novim. U fokusu diplomskog rada je izrada i razumijevanje procesa
izrade filma, od ideje koja je polazišna točka, pa sve do finalnog produkta. Ideja je vizija koju
imamo , a ideju je najlakše prikazati pomoću storyboarda. Svrha i cilj ovog rada nije u radnji
samog filma, nego u njegovoj strukturi, tj. od čega je film sastavljen i kako je on sastavljen. Boja,
pokret, zvuk, svjetlost su dijelovi koji su nam sa grafičkog aspekta zanimljivi i od iznimne važnosti
pri izradi filma. U teorijskom dijelu rada će se provesti analiza odabranih fotografija i filmskih
scena koje na gledatelja ostavljaju utisak, ponajviše zbog svojih grafičkih efekata koje se skrivaju
u pozadini tih scena. U eksperimentalnom dijelu rada će se isti takvi efekti preslikati na scene
filma koji će biti konačni produkt ovog rada, a ti isti efekti i scene će se realizirati pomoću foto
opreme i softverskih programa za postprodukciju. |
Abstract (english) | The visual aspect of photography is in its story, structure, color and experience,
and therefore shares the same visual appeal with the film. We live in the digital age, in the era of
cutting edge and fast-paced technologies, but all that triggers the most important thing - our mind,
our imagination and our desire for learning, ie the desire for something new. The focus of the
graduate thesis is to make and understand the process of film making, from the idea that is the
starting point to the final product. The idea is the vision we have, and the idea is best presented
with a storyboard. The purpose and purpose of this work is not in the work of the film itself, but in
its structure, ie the film is composed and composed. Color, movement, sound, light are parts that
are of graphic aspect to us, and are of great importance in making the film. In the theoretical part
of the paper, an analysis of selected photographs and film scenes will be given to the viewers,
mostly due to their graphic effects hidden in the background of these scenes. In the experimental
part, the same effects will be copied to the scene of the film, which will be the final product of this
work, and those same effects and scenes will be realized with photographic equipment and
software for postproduction. |