Abstract | Temom „Oblikovanje brenda i promocija na društvenim mrežama“ u radu su se ispitali i
analizirali osnovni pojmovi o brendu, brendingu, stvaranju identiteta, priči o
proizvodu/usluzi, oblikovanju vizualnih elemenata, ispitivanju vrste i načina komunikacije i
sl. Kao jedan od oblika komunikacije i promocije brenda istražio se pojam društvenih mreža -
razvoj, uloga u društvu, raznolikost, način korištenja i upravljanja. Nadalje, istražio se utjecaj
raznovrsnih društvenih mreža na: oblikovanje percepcije i širenje svijesti o brendu, stvaranje
prepoznatljivosti te postizanje uspješnosti na tržištu. Definirali su se načini promocije -
oblikovanje promotivnih kampanja, mjerenje i analitika; stvaranje sadržaja i privlačenja
publike u cilju prenošenja glavnih značajki i karakteristika brenda. U praktičnom su se dijelu
pobliže istražili i pomoću ankete ispitali stavovi potrošaća i utjecaj društvenih mreža na
proces odluke o kupnji. Cilj ovog rada je ispitati odnos koji brend uspostavlja sa sadašnjim ili
budućim kupcima, posredstvom društvenih mreža, te način na koji potrošaći koji su ujedno i
korisnici društvenih mreža, percipiraju isporučeni sadržaj i koje radnje poduzimaju prije
donošenja odluke o kupnji. Kroz provođenje promotivnih aktivnosti, žele se utvrditi razlike u
mogučnostima dopiranja do ciljane skupine i njihovog angažmana. |
Abstract (english) | The topic "Branding and promotion on social networks" examined and analyzed the basic
concepts of brand, branding, identity creation, brand story, design of visual elements, the
examination of the type and manner of communication, etc. As one of the forms of
communication and brand promotion, the concept of social networks is being researched -
development, the role in society, diversity, amusement, and managing. Furthermore, the
influence of various social networks on shaping the perception and spreading brand
awareness, creating recognition, and achieving success in the market was researched. Ways of
promotions were defined - the creation of promotional campaings, measurement, and
analytics; creating content and attracting audiences to convey the main features and
characteristics of the brand. In the practical part, the attitudes of consumers and the influence
of social networks on the purchase decision process were thouroughly researched and
examined with the help of a survey. Thie aim of this paper is to examine the way brandII
establishes it’s relation with the current or future users through social media. It also examines
the way the consumers, who are also social media users, perceive the delivered content and
actions they take before making a purchase decision. Through the implementation of
promotional activities, the aim is to identify differences in the possibilities of reaching the
target group and their engagement. |