Title Razvoj brenda "Shika"
Author Klara Ergović
Mentor Maja Strgar Kurečić (mentor)
Committee member Lidija Mandić (član povjerenstva)
Committee member Maja Strgar Kurečić (član povjerenstva)
Committee member Daria Mustić (član povjerenstva)
Granter University of Zagreb Faculty of Graphic Arts Zagreb
Defense date and country 2021-9-30, Croatia
Scientific / art field, discipline and subdiscipline TECHNICAL SCIENCES Graphic Technology
Abstract U ovom diplomskom radu prati se razvoj autorskog brenda „Shika“ kroz sedam mjeseci. U
radu će biti opisane sve faze bitne za kvalitetan razvoj brenda, od kreiranja vizualnog
identiteta, odnosno brendinga, pa sve do elemenata marketinga i promocije.
U teorijskom dijelu govorit će se o brendingu i marketingu općenito, uz navođenje svih
njihovih bitnih elemenata te razlike jednoga i drugoga. Svaki navod bit će potkrijepljen
primjerom kako bi se što bolje razumio svaki element zasebno. S obzirom da je za provođenje
svih elemenata potreban puno duži period od sedam mjeseci ili više uključenih osoba u sam
proces, u eksperimentalnom dijelu će se opisivati samo neki od elemenata koji su navedeni
u teorijskom dijelu rada.
U eksperimentalnom dijelu opisat će se svaki korak kojim sam se osobno bavila, od
„izbacivanja“ brenda na tržište pa sve do zadnje objavljene kolekcije. Na početku će biti
navedeni elementi vizualnog identiteta koje sam kreirala (logo, tipografija, boje, slogan i
pakiranje), zatim će biti opisan proces izrade printa te tehnologija kojom se koristim. Nakon
toga bit će prikazane neke od fotografija iz sve tri kolekcije, na kojima će se moći vidjeti
dizajn svakog artikla koji je izašao. Na samome kraju govorit će se o elementima marketinga
koji su provedeni na društvenim mrežama. Opisat će se suradnja s tri „influenserice“ te kako
funkcioniraju plaćena sponzorstva na dvije društvene mreže i njihova usporedba. Nakon toga
dolazi istraživanje osobnog iskustva korisnika, gdje će biti anketiran određeni broj ljudi koji
imaju neki od Shika artikala.
Abstract (english) This diploma thesis follows development of author's brand „Shika“ over seven months.
Thesis will describe all the phases important for quality development of the brand, from the
creation of visual identity, that is branding, all the way to the elements of marketing and
promotion.
The theoretical part of thesis will talk about branding and marketing in general, listing all
their essential elements and the differences between them. Each element will be supported
by an example for better understanding of each element separately. Considering that the
implementation of all elements requires much longer period than seven months or more
involved people in the process, in the experimental part only some of the elements will be
described which where listed in the theoretical part.
In the experimental part will be described every step I personally took, from launching the
brand out all the way to the last published collection. At the beginning, the elements of visual
identity I created (logo, typography, colors, slogan and packaging) will be listed, then the
process of printing and technology I use. After that, some of the photos from all three
collections will be showed, in which you will be able to see design of each article that came
out. In the end we will talk about elements of marketing that have been implemented in social
media. The cooperation with three influencers will be described, how paid sponsorship in
two social networks work and their comparison. This is followed by survey of the user's
personal experience, where a number of people who have some of Shika items will be
surveyed.
Keywords
brend
dizajn
modna fotografija
marketing
brending
moda
društvene
mreže
Keywords (english)
brand
design
fashion photography
marketing
branding
social media
Language croatian
URN:NBN urn:nbn:hr:216:681814
Study programme Title: Graphic technology; specializations in: Graphic technology, Design of graphic products Course: Graphic technology Study programme type: university Study level: graduate Academic / professional title: sveučilišni/a magistar/magistra inženjer/inženjerka grafičke tehnologije (sveučilišni/a magistar/magistra inženjer/inženjerka grafičke tehnologije)
Type of resource Text
File origin Born digital
Access conditions Open access
Terms of use
Created on 2024-04-18 23:37:49