Bartolin, A. (2017). Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128
Bartolin, Anita. "Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128
Bartolin, Anita. "Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128
Bartolin, A. (2017). 'Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128
Bartolin A. Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2017 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128
A. Bartolin, "Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128