master's thesis
Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem
Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2019. urn:nbn:hr:111:463942

Pamić, Nina
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Pamić, N. (2019). Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942

Pamić, Nina. "Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942

Pamić, Nina. "Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942

Pamić, N. (2019). 'Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942

Pamić N. Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2019 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942

N. Pamić, "Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942