Abstract | Poznata je paradigma prema kojoj se mediji definiraju kao četvrta vlast, ili prema nekima, sedma sila. Naravno, moć medija ne može se promatrati kao isključivo negativnu, prije kao vrlu korisnu. Društvena odgovornost znači da mediji trebaju služiti pojedincu i društvu u cjelini. Mediji služe i obraćaju se publici koja nikada nije jedinstvena te kroz obilje informacija konzumenti medija sami odabiru i filtriraju informacije koje su im korisne, bitne ili zanimljive.
Iz cijele analize portala Studentski.hr može se zaključiti da je portal namijenjen u prvom redu studentskoj populaciji. Dakle, putem svoje mrežne stranice i ostalih komunikacijskih kanala obraća se studentima i mladima te pruža sve najvažnije informacije vezane uz studentske institucije, udruge, poslove, ali i sve najvažnije vijesti iz zemlje i svijeta. Osim toga, portal je medijski aktivan godinu dana te je isključivo volonterskog tipa.
Na portalu sudjeluju studenti volonteri koji aktivno sudjeluju u kreiranju medijskog sadržaja i upravo je to pozitivna strana portala, što omogućuje studentima da se aktivno uključe u pisanje medijskih sadržaja, a ujedno im pruža mogućnost stjecanja dodatnog iskustva, što u redakcijskom što u marketinškom dijelu.
Osim što studentima nudi sve relevantne informacije vezane uz njihove matične institucije, udruge i projekte, studenti mogu pronaći bazu poslova, ali isto tako i sami postaviti oglas. Uz to, prednost portala je i responsive dizajn stranice, odnosno vidljivo je da Studentski.hr prati trend te je fleksibilan i brine o svojim korisnicima koji pristupaju stranici putem pametnog telefona, tableta i drugih uređaja. |