prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, Petra
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Pandžić, P. (2020). Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, Petra. "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, Petra. "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, P. (2020). 'Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić P. Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2020 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

P. Pandžić, "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895