undergraduate thesis
Zaokret u kreiranju komunikacijskih kampanja: implementacija novih tehnologija i prilagodba tradicionalnih kanala
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. urn:nbn:hr:111:618219

Matijević, Antonela
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies

Cite this document

Matijević, A. (2020). Zaokret u kreiranju komunikacijskih kampanja: implementacija novih tehnologija i prilagodba tradicionalnih kanala (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:618219

Matijević, Antonela. "Zaokret u kreiranju komunikacijskih kampanja: implementacija novih tehnologija i prilagodba tradicionalnih kanala." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:618219

Matijević, Antonela. "Zaokret u kreiranju komunikacijskih kampanja: implementacija novih tehnologija i prilagodba tradicionalnih kanala." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:618219

Matijević, A. (2020). 'Zaokret u kreiranju komunikacijskih kampanja: implementacija novih tehnologija i prilagodba tradicionalnih kanala', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:618219

Matijević A. Zaokret u kreiranju komunikacijskih kampanja: implementacija novih tehnologija i prilagodba tradicionalnih kanala [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2020 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:618219

A. Matijević, "Zaokret u kreiranju komunikacijskih kampanja: implementacija novih tehnologija i prilagodba tradicionalnih kanala", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:618219