prikaz prve stranice dokumenta Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2021. urn:nbn:hr:111:360047

Budak, Antonio
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Budak, A. (2021). Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Budak, Antonio. "Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Budak, Antonio. "Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Budak, A. (2021). 'Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 14 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Budak A. Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2021 [cited 2025 March 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

A. Budak, "Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047