Blašković, I. (2021). Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098
Blašković, Ines. "Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098
Blašković, Ines. "Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098
Blašković, I. (2021). 'Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098
Blašković I. Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2021 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098
I. Blašković, "Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098