Herceg, R. (2014). Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117
Herceg, Ružica. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117
Herceg, Ružica. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117
Herceg, R. (2014). 'Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117
Herceg R. Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2014 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117
R. Herceg, "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117