Dumančić, P. (2022). Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:744726
Dumančić, Paula. "Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:744726
Dumančić, Paula. "Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:744726
Dumančić, P. (2022). 'Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:744726
Dumančić P. Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2022 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:744726
P. Dumančić, "Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:744726