prikaz prve stranice dokumenta Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi
Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb - Centre for Croatian Studies, 2015. urn:nbn:hr:111:141103

Deriš, Barbara
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Deriš, B. (2015). Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103

Deriš, Barbara. "Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103

Deriš, Barbara. "Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103

Deriš, B. (2015). 'Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103

Deriš B. Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2015 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103

B. Deriš, "Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103