Scientific paper - Other
Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda
Medijske studije, 13 (2022), 25; 106-124. https://doi.org/10.20901/ms.13.25.6

Starej, Filip; Burić, Ivan

Cite this document

Starej, F. & Burić, I. (2022). Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda. Medijske studije, 13. (25), 106-124. doi: 10.20901/ms.13.25.6

Starej, Filip and Ivan Burić. "Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda." Medijske studije, vol. 13, no. 25, 2022, pp. 106-124. https://doi.org/10.20901/ms.13.25.6

Starej, Filip and Ivan Burić. "Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda." Medijske studije 13, no. 25 (2022): 106-124. https://doi.org/10.20901/ms.13.25.6

Starej, F. and Burić, I. (2022) 'Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda', Medijske studije, 13(25), pp. 106-124. doi: 10.20901/ms.13.25.6

Starej F, Burić I. Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda. Medijske studije [Internet]. 2022 [cited 2024 August 08];13(25):106-124. doi: 10.20901/ms.13.25.6

F. Starej and I. Burić, "Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda", Medijske studije, vol. 13, no. 25, pp. 106-124, 2022. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:411403. [Accessed: 08 August 2024]