master's thesis
Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. urn:nbn:hr:111:566006

Banek Funč, Marija
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Banek Funč, M. (2023). Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006

Banek Funč, Marija. "Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006

Banek Funč, Marija. "Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006

Banek Funč, M. (2023). 'Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 16 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006

Banek Funč M. Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2023 [cited 2025 January 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006

M. Banek Funč, "Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006