Abstract | U središtu ovog rada je organizacija događaja (event management) kao tehnike u odnosima
s javnošću. To je proces koji se odnosi na upravljanje manifestacijama koje uključuje
istraživanje, planiranje, koordinaciju i na kraju evaluaciju događaja. Uz event menadžment
usko se veže i proces odnosa s javnošću. Odnosi s javnošću strateški su komunikacijski
proces koji tvrtke, pojedinci i organizacije koriste za izgradnju obostrano korisnih odnosa s
različitim ciljnim grupama, uključujući klijente, zaposlenike, dioničare, medije i širu javnost
koja nije direktno vezana za poslovanje tvrtke. Stručnjak za odnose s javnošću izrađuje
specijalizirani komunikacijski plan i koristi medije i druge izravne i neizravne kanale za
stvaranje i održavanje pozitivnog imidža robne marke i snažnog odnosa s ciljnom publikom.
Glavni cilj odnosa s javnošću je održati pozitivnu reputaciju brenda i održati strateški odnos
s javnošću, potencijalnim kupcima, partnerima, investitorima, zaposlenicima i drugim
dionicima koji vodi pozitivnoj slici brenda i čini ga poštenim, uspješnim, važnim i
relevantnim. Jedan od glavnih alata odnosa s javnošću jest upravo organizacija događaja na
kojima se javnost susreće s entitetom koji organizira događaj. Za samu organizaciju i
provođenje događaja, bitan je i tim za organizaciju događaja jer je rezultat prije svega timski
rad. Kod organizacije i planiranja događaja, bitni su početni koraci jer ako je sam koncept
dobro razrađen i ako se unaprijed promisli o mogućim izazovima, veća je mogunost da će
događaj biti uspješan. Određivanje i prepoznavanje ciljne publike te prepoznavanje onoga
što ona želi, zatim omogućavanje toga i pronalazak nečega što joj je zajedničko u nadi da ih
povežu i dopru do njih, uvelike utječe na broj posjetitelja događaja, a kasnije na stvaranje
lojalnosti kod samih posjetitelja što ima bitnu ulogu kod ponovnog dolaska, ali i promociju
događaja usmenim ili nekim drugim putem. |