Novosel, N. (2015). Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja) (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473
Novosel, Neda. "Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473
Novosel, Neda. "Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473
Novosel, N. (2015). 'Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473
Novosel N. Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja) [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2015 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473
N. Novosel, "Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473