prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka
Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb - Centre for Croatian Studies, 2016. urn:nbn:hr:111:406209

Kurtela, Nikolina
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Kurtela, N. (2016). Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

Kurtela, Nikolina. "Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

Kurtela, Nikolina. "Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

Kurtela, N. (2016). 'Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

Kurtela N. Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2016 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

N. Kurtela, "Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209