Abstract | Godot je pogon otvorenog koda za izradu 2D i 3Digara dostupan pod MIT licencom. Razvojna okolina radi na Linux, macOS, Windows i drugim operacijskim sustavima, a moguće je izrađivati igre za osobna računala, konzole te mobilne i mrežne platforme. Sam pogon realiziran je kroz C++ programski jezik, dok izrada igara moguća je korištenjem programskog jezika C++, C# ili GDScript. GDScript je programski jezik specifično osmišljen za potrebe pogona te je sintaktički vrlo sličan programskom jeziku Python. Osim širokog izbora programskih jezika za skriptiranje igara, pogon nudi i vlastiti sustav čvorova i scena koji je osmišljen za intuitivno i modularno rastavljanje i slaganje logičkih i apstrakcijskih cjelina prilikom izrade video igara, te kao alternativna solucija za već postojeće uzorke dizajna. Iz priloženog sadržaja može se uvidjeti širok obujam pogona te njegov naglasak na jednostavnost realizacije funkcionalnosti, kao i svojstven pristup prema samoj izradi igara uz pomoć Godot pogona. I premda u trenutnom stanju Godot nije bolja alternativa ostalim popularnim pogonima na tržištu, kad su u pitanju veće zajednice razvojnih programera koji su navikli raditi u okolinama sa propisanim pravilima, i sam broj funkcionalnosti koje pogon pruža, svakako je najbolji izbor za početnike, rekreativce, brzo prototipiranje ideja, ozbiljnije projekte manje i srednje veličine te sa ne prevelikim brojem razvojnih programera, no i za veće ozbiljnije projekte koje uzimaju u obzir te imaju vremena i interesa za nadogradnju samog pogona sa funkcionalnostima za vlastite potrebe. |