prikaz prve stranice dokumenta Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of Cultural studies, 2016. urn:nbn:hr:156:204665

Mađarević, Marija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Departement of Culturology
Chair in library science

Cite this document

Mađarević, M. (2016). Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

Mađarević, Marija. "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

Mađarević, Marija. "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

Mađarević, M. (2016). 'Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

Mađarević M. Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology; 2016 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

M. Mađarević, "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665