Lukež, A., Katić, V., Lauš, I., Grbeša, M. & Špalj, S. (2017). Učestalost, kontekst i karakteristike osmijeha koji se koristi u reklamiranju. Acta stomatologica Croatica, 51. (1), 41-47. doi: 10.15644/asc51/1/5
Lukež, Ana, et al. "Učestalost, kontekst i karakteristike osmijeha koji se koristi u reklamiranju." Acta stomatologica Croatica, vol. 51, no. 1, 2017, pp. 41-47. https://doi.org/10.15644/asc51/1/5
Lukež, Ana, Višnja Katić, Iva Lauš, Marijana Grbeša and Stjepan Špalj. "Učestalost, kontekst i karakteristike osmijeha koji se koristi u reklamiranju." Acta stomatologica Croatica 51, no. 1 (2017): 41-47. https://doi.org/10.15644/asc51/1/5
Lukež, A., et al. (2017) 'Učestalost, kontekst i karakteristike osmijeha koji se koristi u reklamiranju', Acta stomatologica Croatica, 51(1), pp. 41-47. doi: 10.15644/asc51/1/5
Lukež A, Katić V, Lauš I, Grbeša M, Špalj S. Učestalost, kontekst i karakteristike osmijeha koji se koristi u reklamiranju. Acta stomatologica Croatica [Internet]. 2017 March 17 [cited 2024 October 15];51(1):41-47. doi: 10.15644/asc51/1/5
A. Lukež, V. Katić, I. Lauš, M. Grbeša and S. Špalj, "Učestalost, kontekst i karakteristike osmijeha koji se koristi u reklamiranju", Acta stomatologica Croatica, vol. 51, no. 1, pp. 41-47, March 2017. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:210367. [Accessed: 15 October 2024]