Scientific paper - Review paper
Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima
Medicina Fluminensis, 58 (2022), 1; 36-45. https://doi.org/10.21860/medflum2022_271158


Linked objects
COVID-19 | Virtual collection
Cite this document

Knez, R. (2022). Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima. Medicina Fluminensis, 58. (1), 36-45. doi: 10.21860/medflum2022_271158

Knez, Rajna. "Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima." Medicina Fluminensis, vol. 58, no. 1, 2022, pp. 36-45. https://doi.org/10.21860/medflum2022_271158

Knez, Rajna. "Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima." Medicina Fluminensis 58, no. 1 (2022): 36-45. https://doi.org/10.21860/medflum2022_271158

Knez, R. (2022) 'Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima', Medicina Fluminensis, 58(1), pp. 36-45. doi: 10.21860/medflum2022_271158

Knez R. Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima. Medicina Fluminensis [Internet]. 2022 [cited 2024 May 12];58(1):36-45. doi: 10.21860/medflum2022_271158

R. Knez, "Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima", Medicina Fluminensis, vol. 58, no. 1, pp. 36-45, 2022. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:965213. [Accessed: 12 May 2024]