Bermanec, J. (2018). Inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u srednje škole - stavovi učenika i nastavnika (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:970636
Bermanec, Josipa. "Inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u srednje škole - stavovi učenika i nastavnika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:970636
Bermanec, Josipa. "Inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u srednje škole - stavovi učenika i nastavnika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:970636
Bermanec, J. (2018). 'Inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u srednje škole - stavovi učenika i nastavnika', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:970636
Bermanec J. Inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u srednje škole - stavovi učenika i nastavnika [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek; 2018 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:970636
J. Bermanec, "Inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u srednje škole - stavovi učenika i nastavnika", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Medicine Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:152:970636