Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja
Škobalj, S. (2020). Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja (Master's thesis). Split: University of Split, School of Medicine. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:734410
Škobalj, Sara. "Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja." Master's thesis, University of Split, School of Medicine, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:734410
Škobalj, Sara. "Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja." Master's thesis, University of Split, School of Medicine, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:734410
Škobalj, S. (2020). 'Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja', Master's thesis, University of Split, School of Medicine, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:734410
Škobalj S. Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja [Master's thesis]. Split: University of Split, School of Medicine; 2020 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:734410
S. Škobalj, "Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja", Master's thesis, University of Split, School of Medicine, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:734410