Abstract | Promocija predstavlja jedan konstantan dinamički proces i kompleksnu aktivnost koja se prepoznaje kao promocijski miks. Promocijski miks podrazumijeva oglašavanje, osobnu prodaju, izravan marketing, unaprjeđenje, publicitet te odnose s javnošću.
U ovom radu detaljno je opisan pojam oglašavanje, usredotočen na oglašavanje sportskih proizvoda i usluga. U današnje vrijeme oglašavanje je svugdje oko nas. Danas se za oglašavanje uglavnom koriste masovni mediji kao što su:televizija, radio, filmovi, časopisi, novine, internet, posteri, plakati. Ono što je još specifičnost kod oglašavanja u sportu jest mogućnost utjecaja na osjećaje potencijalnih potrošača isticanjem uzbuđenja, napetosti, važnosti, zdravlja i drugih faktora, a koji mogu biti u funkciji promocije sportskog proizvoda.
Danas za oglašavanje jako bitna stavka su mediji, upravo su oni odgovorni za veliku popularnost sportskih proizvoda i usluga. Najnoviji suvremeni elektronski medij – internet – ima veliku ulogu u oglašavanju. Razne sportske organizacije, ali i sportaši osobno posjeduju internetske stranice preko kojih mogu promovirati i popularizirati određene sportske proizvode i usluge. U radu se spominju i ostali značajni mediji te su opisani načini na koje oglašavaju proizvode i usluge.
Cilj ovog rada bio je pobliže objasniti značenje oglašavanja, svrhu, ciljeve i funkcije, oblike oglašavanja, elemente koji usmjeravaju i djeluju na stavove te medije oglašavanja u sportu. |