prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupovini
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupovini
Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. urn:nbn:hr:110:576439

Senčar, Irena
Polytechnic of Međimurje in Čakovec

Cite this document

Senčar, I. (2016). Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupovini (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:576439

Senčar, Irena. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupovini." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:576439

Senčar, Irena. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupovini." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:576439

Senčar, I. (2016). 'Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupovini', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:576439

Senčar I. Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupovini [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2016 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:576439

I. Senčar, "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluke o kupovini", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:576439