Krušec, S. (2017). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u hotelijerstvu (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:669711
Krušec, Sonja. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u hotelijerstvu." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:669711
Krušec, Sonja. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u hotelijerstvu." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:669711
Krušec, S. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u hotelijerstvu', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:669711
Krušec S. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u hotelijerstvu [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2017 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:669711
S. Krušec, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača u hotelijerstvu", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:669711