prikaz prve stranice dokumenta Uloga emocija potrošača kod kupnje
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga emocija potrošača kod kupnje
Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. urn:nbn:hr:110:016083

Videc, Jelena
Polytechnic of Međimurje in Čakovec

Cite this document

Videc, J. (2018). Uloga emocija potrošača kod kupnje (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Videc, Jelena. "Uloga emocija potrošača kod kupnje." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Videc, Jelena. "Uloga emocija potrošača kod kupnje." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Videc, J. (2018). 'Uloga emocija potrošača kod kupnje', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 11 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

Videc J. Uloga emocija potrošača kod kupnje [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2018 [cited 2024 July 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083

J. Videc, "Uloga emocija potrošača kod kupnje", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:016083