prikaz prve stranice dokumenta ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA
Split: University of Split, 2021. urn:nbn:hr:228:705510

Janjić, Katarina - Carmen
University of Split
University Department of Professional Studies
Department of Management, Trade and Tourism

Cite this document

Janjić, K. C. (2021). ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510

Janjić, Katarina Carmen. "ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA." Undergraduate thesis, University of Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510

Janjić, Katarina Carmen. "ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA." Undergraduate thesis, University of Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510

Janjić, K. C. (2021). 'ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510

Janjić KC. ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2021 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510

K. C. Janjić, "ISTRAŽIVANJE VRIJEDNOSTI MARKE U SEGMENTU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:705510