prikaz prve stranice dokumenta SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE
Split: University of Split, 2021. urn:nbn:hr:228:326567

Trlin, Mirna
University of Split
University Department of Professional Studies

Cite this document

Trlin, M. (2021). SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE (Master's thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567

Trlin, Mirna. "SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE." Master's thesis, University of Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567

Trlin, Mirna. "SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE." Master's thesis, University of Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567

Trlin, M. (2021). 'SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE', Master's thesis, University of Split, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567

Trlin M. SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE [Master's thesis]. Split: University of Split; 2021 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567

M. Trlin, "SPECIFIČNOSTI MEĐUNARODNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TVRTKI HUAWEI I APPLE", Master's thesis, University of Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:326567