Ćavar, K. (2022). Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883
Ćavar, Karlo. "Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883
Ćavar, Karlo. "Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883
Ćavar, K. (2022). 'Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883
Ćavar K. Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek; 2022 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883
K. Ćavar, "Utjecaj društveno odgovornog marketinga na gospodarstvo", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:375883