Vrkić Nedoklan, Ž. (2013). Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696
Vrkić Nedoklan, Željka. "Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696
Vrkić Nedoklan, Željka. "Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696
Vrkić Nedoklan, Ž. (2013). 'Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696
Vrkić Nedoklan Ž. Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek; 2013 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696
Ž. Vrkić Nedoklan, "Marketing – suvremena koncepcija poslovanja u poljoprivrednoj proizvodnji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:142696