master's thesis
Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu
Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2021. urn:nbn:hr:164:504412

Roso, Ivona
University of Split
Faculty of Maritime Studies
Department of nautical studies

Cite this document

Roso, I. (2021). Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412

Roso, Ivona. "Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu." Master's thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412

Roso, Ivona. "Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu." Master's thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412

Roso, I. (2021). 'Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu', Master's thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, accessed 28 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412

Roso I. Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies; 2021 [cited 2025 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412

I. Roso, "Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu", Master's thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412

accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.