master's thesis
Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu
Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2021. urn:nbn:hr:164:504412

Roso, Ivona
University of Split
Faculty of Maritime Studies
Department of nautical studies

Cite this document

Roso, I. (2021). Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412

Roso, Ivona. "Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu." Master's thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412

Roso, Ivona. "Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu." Master's thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412

Roso, I. (2021). 'Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu', Master's thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412

Roso I. Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies; 2021 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412

I. Roso, "Utjecaj kvalitete povratnih informacija na međuljudske odnose na radnom mjestu", Master's thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:504412