Turudić, N. (2017). Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273
Turudić, Nino. "Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273
Turudić, Nino. "Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273
Turudić, N. (2017). 'Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273
Turudić N. Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies; 2017 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273
N. Turudić, "Društvena odgovornost u marketingu nautičko-turističke destinacije", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:106273