master's thesis
Kompleksi bakra(II) s N-(metilbenzil)iminodiacetamidima ; Istraživanje učeničkih pogrešnih shvaćanja - osnove metodologije i primjena u nastavi kemije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. urn:nbn:hr:217:820037

Merkaš, Maja
University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Chemistry

Institutional repository: Repository of the Faculty of Science

Cite this document

Merkaš, M. (2017). Kompleksi bakra(II) s N-(metilbenzil)iminodiacetamidima ; Istraživanje učeničkih pogrešnih shvaćanja - osnove metodologije i primjena u nastavi kemije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:820037

Merkaš, Maja. "Kompleksi bakra(II) s N-(metilbenzil)iminodiacetamidima ; Istraživanje učeničkih pogrešnih shvaćanja - osnove metodologije i primjena u nastavi kemije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:820037

Merkaš, Maja. "Kompleksi bakra(II) s N-(metilbenzil)iminodiacetamidima ; Istraživanje učeničkih pogrešnih shvaćanja - osnove metodologije i primjena u nastavi kemije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:820037

Merkaš, M. (2017). 'Kompleksi bakra(II) s N-(metilbenzil)iminodiacetamidima ; Istraživanje učeničkih pogrešnih shvaćanja - osnove metodologije i primjena u nastavi kemije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:820037

Merkaš M. Kompleksi bakra(II) s N-(metilbenzil)iminodiacetamidima ; Istraživanje učeničkih pogrešnih shvaćanja - osnove metodologije i primjena u nastavi kemije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2017 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:820037

M. Merkaš, "Kompleksi bakra(II) s N-(metilbenzil)iminodiacetamidima ; Istraživanje učeničkih pogrešnih shvaćanja - osnove metodologije i primjena u nastavi kemije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:820037