Obranković, J. (2020). Strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti u tvrtkama drvne industrije (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:583911
Obranković, Jelena. "Strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti u tvrtkama drvne industrije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:583911
Obranković, Jelena. "Strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti u tvrtkama drvne industrije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:583911
Obranković, J. (2020). 'Strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti u tvrtkama drvne industrije', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, accessed 06 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:583911
Obranković J. Strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti u tvrtkama drvne industrije [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology; 2020 [cited 2025 January 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:583911
J. Obranković, "Strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti u tvrtkama drvne industrije", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:583911