Obranković, J. (2022). Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168
Obranković, Jelena. "Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168
Obranković, Jelena. "Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168
Obranković, J. (2022). 'Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168
Obranković J. Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology; 2022 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168
J. Obranković, "Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168