prikaz prve stranice dokumenta Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup
No public access
doctoral thesis
Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup
doktorska disertacija
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2003. urn:nbn:hr:188:394475

University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Marković, S. (2003). Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:394475

Marković, Suzana. "Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2003. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:394475

Marković, Suzana. "Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2003. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:394475

Marković, S. (2003). 'Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:394475

Marković S. Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2003 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:394475

S. Marković, "Mjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2003. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:394475