prikaz prve stranice dokumenta Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije
No public access
doctoral thesis
Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije
doktorska disertacija
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2009. urn:nbn:hr:188:118162

University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Mogorović, M. (2009). Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Mogorović, Mirjana. "Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Mogorović, Mirjana. "Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Mogorović, M. (2009). 'Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

Mogorović M. Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2009 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162

M. Mogorović, "Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2009. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:118162