Gredičak, T. (2010). Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569
Gredičak, Tatjana. "Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569
Gredičak, Tatjana. "Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569
Gredičak, T. (2010). 'Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569
Gredičak T. Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2010 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569
T. Gredičak, "Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2010. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:938569