prikaz prve stranice dokumenta Uloga trgovine u formiranju turističke ponude
No public access
doctoral thesis
Uloga trgovine u formiranju turističke ponude
doktorska disertacija
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 1991. urn:nbn:hr:188:932287

University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Amidžić, D. (1991). Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287

Amidžić, Dragoljub. "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287

Amidžić, Dragoljub. "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 1991. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287

Amidžić, D. (1991). 'Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287

Amidžić D. Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 1991 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287

D. Amidžić, "Uloga trgovine u formiranju turističke ponude : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 1991. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:932287