Jakopović, Ž. (2012). Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji : doktorski rad (Doctoral thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:496566
Jakopović, Željko. "Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji : doktorski rad." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:496566
Jakopović, Željko. "Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji : doktorski rad." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:496566
Jakopović, Ž. (2012). 'Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji : doktorski rad', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:496566
Jakopović Ž. Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji : doktorski rad [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2012 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:496566
Ž. Jakopović, "Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji : doktorski rad", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:496566